gata cu rusa…

Posted on

iata am terminat «Ананасная вода для прекрасной дамы» de Виктор Пелевин, ce pot sa zic… primele 2 parti sunt interesante, restu mai putin… in general cartea trezeste o imaginatie nebuna, totul se intimpla ca intr-un vis, ca intr-o poveste care o vezi cind fumezi iarba… cred ca autorul in asa stare si se afla tot timpul cit a scris cartea, insa dupa cum spuneam primele 2 parti mi s-au parut foarte interesante si acum in capul meu parca se afla 2 filme… parca sunt regizor, stiu ca la fiecare din noi imaginatia lucreaza diferit, dar eu as vrea sa pot face un video cu ceea ce vad eu acum 😉

si chiar daca a fost nu prea usor sa duc cartea la capat, si “il patto dei labrador” de Matt Haig inca nui dus la bun sfirsit nu am rabdare sa deschid cadoul lui GICU (cunoscut in popor ca Mihai Croitoru)

merge vorba de o carte mare… de Ken Follett “i pilastri della terra”  si paremise ca are si partea a 2-a

nu promit nimic, cit timp o sa-mi daruiasca aceasta carte inca nu stiu 😉

o zi buna, si zimbiti cit mai des chiar daca nu aveti un motiv… zimbetul prelungeste viata si face fericit chiar si un strain pe strada… nu mai fi lume asa invidioasa 🙂

v-am pupat

2 thoughts on “gata cu rusa…

    Elena said:
    02/08/2011 at 23:13

    PARE-MI-SE, inainte de partea a doua, ar trebui sa studiezi profund cartea: http://www.cartiok.ro/citeste/22930201/cartea-online–dictionar-ortografic-romanesc

      Sergiu Daschevici responded:
      03/08/2011 at 01:30

      mersi de observatie, dar prefer sa traiesc cu viitorul nu sa rascolesc in trecut

      promit sa fiu mai atent la ortografie

Leave a Reply

