O carte aproape noua…

Posted on

iata ca au trecut alegerile la noi in tara, bine sau rau? nustiu, pentru fiecare e diferit, dar bucura faptul prezentei alegatorilor 🙂 poate puteau fi mai multi (puteam fi mai multi – daca eram acasa) dar e ok…

la tema: am dus la bun sfirsit cartea despre care v-am povestit mai devreme ( “HOW TO SELL” de Clancy Martin) si asa de tare vreau sa va povestesc cum a sfirsit, dar ma abtin, pentru ca deja am citeva cereri de la persoane care vor so citeasca 🙂 pot sa spun doar ca incepe cartea mereu cu asteptarile noastre, insa se sfirseste asa cum i-si doreste autorul 😉

O carte aproape noua – este cartea pe care am inceputo deja, si iarashi ma asteptam la ceva diferit si am ramas placut surprins… la doar 25 pagini citite… merge vorba despre “il tempo che vorrei” de Fabio Volo 

si acestei carti cred ca ii dau max o saptamina, pe cind ceea ce citeam innainte dura de la o luna la un an – chiar daca au fost carti care nu doream sa se termine… le savuram cite putin…

acum trec in asteptarea rezultatelor de la Chisinau si din republica

o seara cit mai placuta 😉

 

Leave a Reply

